Pages

11.5.11

Exam Week

Gila.. Memang gila exam week aku kali ni. Baru aku perasan susahnya ambik Degree ni kan, haha.. Dulu x pernah aku tension sebegini rupa, memang tension sangat aku sem ni. Da masuk sem 4, memang haru biru suasana belajar aku, rasanya kawan-kawan aku yang lain pun sama, assigment yang x pernah sangka akan diberi, akhirnya dapat juga, kena buat tesis sendiri dalam masa 2 bulan, gila ke apa? Tapi x pela, akhirnya aku telah siapkan dengan jayanya (tapi lecturer x cek lagi tu) haha.. 


Haraplah semuanya ok. Masa exam nasiblah aku ditemani rakan-rakan yang baik dan x lokek ilmu, terima kasih pada kalian semua, Mejump, Kak Nira, Zura, Che, Faisal dan Aim, korang memang terbaik. Rasanya kalau x study sama memang aku x boleh jawab paper final exam aku tu, tapi semuanya aku harungi dengan begitu bergaya, haha.. Harap sangatlah result kali ni aku dapat yang terbaik di kalangan yang terbaik. Aminnnnnnn..



0 komen:

Post a Comment