Pages

27.12.10

Budak Comel

 

Comel ke korang rasa dia ni? Kalau tanya aku, memang aku akan kata Y.E.S.. Bukan Year End Sell k! hahaha..
Dia paling bermakna dalam hidup aku sekarang, walau kenal tak lama, tapi dia sweet gila rasanya..
Da da da, jangan pandang gambar dia lama sangat, juling mata korang nanti, hahaha..
Aku suka pada perangai dia, suara dia, keterampilan dia, semuanya.. Nampak dia pandai dressup kan? Sama cam muka dia yang comel tu, hehehe..
Tak yah la aku cite panjang lebar tentang dia, korang bukan nak baca pun nanti kan, biar pendek tapi padat.. hahaha..
Emm.. dulu tu ada gak aku gaduh dengan dia, tapi tak dela sampai tumbuk tumbuk kan, hehehe.. Biasala, da namanya pun ehem ehem kan, batuk lak, hahaha..
Tapi semuanya punca dari aku.. "Aku masih belum matang!" =)
Pape pun, aku nak minta maaf kat dia tentang semua yang aku da wat kat dia lepas-lepas.. Kesian kat dia, selalu nangis sebab aku.. Yeke? hehehe..
Dia suka merajuk, tapi aku suka pujuk.. Dia susah dipujuk, tapi dia senang memaafkan.. Comel kan dia? Fullstop! hahaha..
Meh nak cerita sikit tentang dia, nama panjang dia Nur Shafiqah bt Mohd Kassim. Nama pendek dia Ieka, tapi dia kata Pykaa.. mana-mana jela kan, hehehe..
Dilahirkan pada 22 Julai 19XX.. Sibuk nak tau umur dia kan? Yang penting dia masih muda, hehehe..
Akaun "Muku Buku" rasanya dia tak ada kot, sebab banyak kali aku nak add dia, tapi tak pernah berjaya.
Kalau korang nak, pandai-pandai la cari sendiri ye.. hahaha..
Tempoh pengenalan kami kalau masuk hari ni da 4 bulan, 3 minggu dan 5hari.. Baru lagi kan?
Walaupun aku tau dia da lupa, tapi aku masih simpan lagi kenangan tu sampai detik ni.
Wahhh.. Next week da nak masuk tahun baru kan, dan cuti sekolah pun bakal berakhir.
Selamat Kembali Ke Sekolah nak ucap kat dia.. hahaha..
Jadi pasni kenala aku jadi "jam loceng" semula untuk dia, setelah sekian lama bercuti ni kan. Aku suka kerja ni, kejutkan dia untuk bangun pagi ke sekolah, hehehe..
Dan yang terakhir, nak pesan kat dia, belajar rajin-rajin ok! Dapatkan straight A's untuk exam anda tahun depan. Kalau tak dapat A semua pun takpe, janji atas 5 tau.. =)
Penutup dari kisah ni adalah, "Ieka.. awak paling comel dalam hati saya"..
Apa-apa yang salah tu, kita cuba betul kan semula k! Semua manusia pernah lakukan kesilapan, ryte?
Hope boleh kekal lama bersama dia sampai bebila.. Aminnnnn..

Ingatan: Tak boleh da off fon pasni.. ^^

0 komen:

Post a Comment