Pages

27.12.10

Penutup Tirai 2010


Wahh.. diam tak diam kita semua da nak melangkah ke tahun 2011 kan. HAPPY NEW YEAR!
Tinggal beberapa hari je lagi ni, sudah bersediakah anda? Boloskan saja dinding itu, hahaha.. Aku da mula mengarut..
Ok! Kembali ke tajuk asal, bila sebut je tentang tahun baru, sibuk la kita ni nak pasang azam kan?
Azam lepas-lepas da tertunai ke? hahaha.. Jangan risau k, boleh je nak bawa azam tu ke tahun yang baru ni kan, tak salah pun..
Tapi janganla pasang azam yang mengarut-mengarut ok. Kerja pun tak lagi da kemaruk nak pakai kereta kan? Kancil boleh la kot, hahaha..
My Azam untuk tahun 2011 ni, aku nak teruskan usaha aku sebagai seorang anak & pelajar..
Sebagai anak, aku nak jadi anak yang Soleh. Sebagai pelajar, aku nak dapat keputusan yang cemerlang dalam semua bidang, akademik terutamanya.
Aku mau jadi insan yang berjaya dunia & akhirat. Nak tambahkan amal ibadah, taknak da nakal-nakal lagi, da tua da kot, hahaha.. kalau kecik-kecik dulu mungkin boleh dimaafkan..
Tahun depan umurku 22tahun. Cantik nombor tu. Jadi aku taknak sia-siakan umur ku itu dengan perkara yang tak berfaedah.
Aku selalu berdoa semoga aku dijauhkan dari bala, kesusahan, maksiat & penyakit.. Aminnnn..
Tak lupa untuk si dia yang comel tu, aku janji nak jadi yang terbaik untuk dia mulai detik dan saat ni..
Tunggu dan lihat k.. =)

2 komen:

Unknown said...

Happy new year Akmal! Haha lambat wish

Akmal Sukri said...

Happy New Year Fatin! Maaf aku lambat balas.. hahaha..

Post a Comment