Pages

13.12.10

Permudahkan Cintamu

Ramai BF kat luar tu yang pasang strategi nak pikat si gadis yang da lama jadi impian. Dah ready ke? Kenalah betul caranya kalau nak dia melekat dengan kamu.
Macam-macam perangai pelik lelaki bila nk ngorat  perempuan. Ada yang terlampau over, ada yang terlampau gabra sampai berpeluh, ada gak yang pendam perasaan sampai nak meletup!

1. Heloo bro.. jangan serius sangat ok? Dalam perbualan kena selitkan unsur humor. Percayalah setiap gadis amat senang bila lelaki tu pandai buat mereka ketawa.
2. Kalau la kamu ni pun bukan orang yang pandai melawak, cukup dengan bagi sepenuh perhatian padanya dan apa yang diperkatakan. Ingat, komunikasi sangat penting. Jangan sampai merapu.
3. Cara paling gentleman ialah luahkan melalui mulut sendiri. Katakan kamu benar-benar mengasihaninya seikhlas hati. Jangan terlalu malu @ terlalu gelojoh. Luahan hati kamu sendiri bukan je lebih romantik tapi  si dia pasti akan tertawan. Be her hero!
4. Jangan berlagak terlebih macho semata-mata untuk pikat si dia. Atau senang cerita, jangan jadi POYO!!! hahaha.. Be a gentleman ok!
5. Kalu kamu dan dah cuba banyak kali, apakata cuba cara lain. Kamu boleh menyanyi lagu romantik sambil bermain gitar. Pastu, burn dalam CD. Jemput si dia untuk kuar makan dan pasang CD tadi masa anda berdua dalam kereta. Jangan risaulah, kalau suara kamu tak sedap sekalipun, si gadis pasti terharu dengan pengorbanan kamu tu.
6. Kalau kamu berbakat melukis, hadiahkan dia gambar lukisan kamu berdua dan nyatakan perasaan kamu kepadanya.
7. Selalu kena rendah diri walaupun kamu dari keluarga yang kaya. Jangan sesekali cakap besar dan tunjuk ego. Perempuan rimas!!!
8. Cool je dan jangan panik walau si dia tolak cinta anda mentah-mentah. Jangan sesekali memaksa ok. Cuba tanya kenapa dia reject anda camtu sekali. Mungkin dia ada sebab yang munasabah dan kamu patut bagi dia masa. Go slowly with the flow.

Semoga korang berjaya.. hehehe.. 

0 komen:

Post a Comment