Pages

19.12.10

Si Dia

Assalamualaikum.. Selamat bertemu lagi di dalam laman ni.. hehehe..
Lama tak kongsi cerita kan, pagi minggu ni terbuka hati pula nak menulis..
Semalam aku kongsi masalah dengan teman baik ku, Mesya namanya..
Dia sangat memahami, baik orangnya, rasanya dia teman baik ku sampai akhir nanti.. Semoga dia happy dengan kekasih barunya tu.. Aminnnn.. hehehe..
Semalam tu aku tanyakan dia tentang wanita..
Apa yang aku tak tau, semua aku tanya kat dia, hehehe..
Apa ye soalan ku pada dia semalam, haaa.. camni kot soalan aku..
Mesya, camne ek nak bagi si dia terima kita semula?
Dia pun tnya balik, 1st dia ada bagi hint tak she's into u?
Apa benda tu? Aku tak tau, hahaha.. Pastu dia pun terangkan apa benda hint tu sebenarnya..

Hints tu macam she shows interest in ur life ask about ur day family friends and school, she knows exactly what makes u smile, she's sort of affectionate, attentive, and cares about ur needs, she calls or text u bcause she was thinking bout u, she talks with u bout things she doesn't talk bout with anybody else, she tells u how wonderful u make her feel, or maybe u just know it. Something inside of u just knows.

Wahhh.. dia memang doktor cinta, hehehe.. Pape pun thanks to Mesya sebab sudi dengar masalah ku semalam.. Kesimpulan nak bagi kat sini, sebenarnya hebat mana pun kita ni, kita tetap juga perlukan teman untuk selesaikan sesuatu masalah, walaupun bagi kita perkara tu mudah je nak selesaikan sebenarnya .. =)

2 komen:

Unknown said...

oh oh, dilamaun cinta ke cik abg? wakaka!

Akmal Sukri said...

hehehe..ntah..x tau nak cerita camne..nanti balik U aku cerita k! ^^

Post a Comment